Forældre i bestyrelsen

Forældre i bestyrelsen pr. 1.8.2023

Kristian Trane (Formand)

Jeg har William i 5.B og har være med i bestyrelsen i 2 år. Går meget op i at både elever, som lærere, har det bedste udgangspunkt i at kunne få en lærerig dag og have en god arbejdsplads. Trivsel fremmer indlæring og uden god trivsel, vil ingen lærer kunne give god læring. Det går hånd i hånd.

Berit Lindum Waltoft (Næstformand)

Jeg har været i bestyrelsen i 5 år. Jeg har Max i 8. Privat bor jeg i Hammel med familie, og kan findes i svømmeklubben, hvor jeg instruerer de voksne svømmere, eller i hundeskoven med familiens labrador. Jeg arbejder som Software Developer / Data Scientist indenfor landbruget. I bestyrelsen er jeg god som opponent til kommunens nogle gange lidt komplicerede afrapporteringer, men jeg har brug for nogle, som er bedre til at se børnenes behov og tale deres sag.

Jeppe Ladefoged (Bestyrelsesmedlem)

Jeg er far til Jakob i 7. klasse. Jeg blev valgt ind i bestyrelsen som suppleant i 2019, for senere at blive bestyrelsesmedlem. Jeg er med i bestyrelsen fordi jeg gerne vil vide, hvordan skolen fungerer og have mulighed for at påvirke nogle af de beslutninger, som bestyrelsen har til opgave at træffe. Jeg forsøger at se det hele lidt fra oven i mit arbejde i bestyrelsen, og på den måde at hjælpe med til, at Søndervangskolen bliver den bedst mulige skole. Også når det drejer sig om forældreinddragelse. Jeg arbejder som IT-projektleder.

Torben Juul Jørgensen (Bestyrelsesmedlem)

Privat bor jeg i Voldby med Jane og vores 2 børn, Astrid som går i 7.c og Daniel 5.b. I fritiden spiller jeg badminton, sportsklatre og padler lidt kajak. Til daglig er jeg projektleder ved Vejdirektoratet. Jeg har været i skolebestyrelsen i 4 år, og bruger det til at give et større indblik i skolens virke. Jeg synes det er vigtigt, at skolen giver den enkelte elev de bedste muligheder for at udvikle sig, både bogligt, socialt og personligt.

Gitte Jul Gilbert (Bestyrelsesmedlem)

Jeg er mor til 2, William i 6. C og Stella som netop er startet på Favrskov Gymnasium. Jeg startede som suppleant i skoleåret 2021/2022 og blev valgt ind i bestyrelsen i skoleåret 2022/2023.
Jeg går meget op i, at mine børn trives og har det godt, og netop derfor er børns trivsel i folkeskolen en kerneopgave for mig og mit udgangspunkt i mit bestyrelsesarbejde. Alle børn fortjener at have det godt i folkeskolen!
Til daglig er jeg lægesekretær, tillidsrepræsentant og arbejdsmiljørepræsentant på Urinvejskirurgi for Børn og Unge på Aarhus Universitetshospital.

Zilas Lindstrøm Sørensen (Bestyrelsesmedlem)

Jeg er far til Noah i 4. klasse samt Naya i 1. klasse. Jeg har valgt at blive en del af skolebestyrelsen, da jeg gennem dagpleje, børnehave og nu også skole ved, hvor vigtig forældrebestyrelsen har i at kunne påvirke og være en aktiv del af ens børns daglige liv og trivsel. Jeg vægter det højt at være synlig og kommunikativ, og samtidig mener jeg, at forældrebestyrelsens betydning kun er blevet vigtigere.
Jeg håber ved min deltagelse i bestyrelsen, at kunne være med til at sætte endnu mere fokus på de vigtigste værdier i vores børns liv.
Jeg arbejder til dagligt som afdelingsleder i en logistikvirksomhed i Horsens og i min fritid arbejder jeg som fitnessinstruktør og kostvejleder.

Golnoush (Gulli) Bahrami Møller  (Bestyrelsesmedlem)

Jeg er mor til to børn, en i 3. klasse og en i børnehave. Jeg har været i bestyrelsen siden september 2022. Jeg synes, det er vigtigt for forældre at have en stærk stemme, og være med til at sikre børnenes trivsel og læring. Jeg er privatpraktiserende tandlæge og lektor på tandlægeskolen i Aarhus.

Torben Beyer (suppleant)

Jette Skanse Hinge (suppleant)

Jeg er mor til tre børn, hvoraf den sidste stadig har sin gang på 8. årgang på Søndervangskolen. Vores familie bor i Hammel. Jeg er medlem af bestyrelsen på 9. år og ser det som en mulighed for at få indblik i skolens arbejde og få indflydelse på de beslutninger, som vedrører skolens forældres børn. Jeg er meget lydhør overfor skolens forældre, hvis de har behov for at få emner eller spørgsmål til debat i bestyrelsen. Privat er jeg skolelærer på en folkeskole i Silkeborg kommune, hvor jeg arbejder med overbygningseleverne.

Jacob Bonde Larsen (suppleant)